Jaa kukkaloistosi #parolantienkukkapalvelu ja tägää @kukkapalvelu

Tilaus ja toimitus

Jos haluat nopeuttaa asiointiasi myymälässämme, voit aina tilata kukat valmiiksi etukäteen. Varsinkin morsiuskimput, hautavihkot ja -kimput on hyvä tilata vähintään kolme päivää ennen tilaisuutta. Näin saamme varmistettua kukkien tilanteen ja saatavuuden. Helpotamme etukäteen tilaamista, tarjoamalla verkkokauppa mahdollisuuden, jolloin noutajan ei tarvitse enää noutaessa edes maksaa, vaan hän saa valmiin paketin heti mukaan. 


1. VERKKOKAUPASTA:
Näin voit lähettää kukat suoraan toivomaasi osoitteeseen tai tilata valmiiksi ja noutaa itse myymälästämme juuri sinulle parhaiten sopivana ajankohtaja. Verkkokaupassamme voit maksaa
tilauksen pankki/luottokortilla tai verkkopankkitunnuksilla.

2. SÄHKÖPOSTILLA TAI PUHELIMITSE:
Näin kukat ovat noudettavissa myymälästämme toivomanasi ajankohtana.
Mikäli kuljetamme kukat perille, on tilaus maksettava ennen toimitusta joko myymälässämme tai suoraan Osuuspankin tilille FI 53 5680 0020 2511 75.


(Huomioithan maksun saapumisen kestossa muutaman pankkipäivän!).
Sähköpostitilauksiin lähetämme aina vahvistusviestin että tilaus on
vastaanotettu. Yritysasiakkaille lähetämme laskun, johon lisäämme 4€ laskutuslisän.
Suosimme verkkolaskutusta!​

Tarvittaessa toimitamme kukkatervehdyksen puolestasi. Kuljetamme kukkia Hämeenlinnaan
sekä lähiympäristöön. Kuljetushinnat määräytyvät postinumeron mukaan,
pienin kuljetusmaksu on 9€.

Arkisin saman päivän kuljetuksiin, on tilaus jätettävä klo 15.00
mennessä. Lauantain kuljetuksiin on tilaus jätettävä klo 11.00 mennessä.
Sunnuntaisin meillä ei ole kotiinkuljetusta.

HUOM! Poikkeuksena äitienpäivä ja mahdollisesti pyhäpäivään sijoittuva ystävän- tai naistenpäivä.

Kuulumme myös kansainväliseen Interflora-ketjuun ja välitämme näin kukkia halki Suomen sekä
ympäri maailmaa. Interflora välitysmaksu on 18€. Ulkomaille lähtevät tilaukset on tehtävä vähintään
kaksi päivää ennen toimitusta.​

Asiakas vastaa aina toimitustiedoista. Mikäli tilausta ei voida viedä perille virheellisen osoitteen vuoksi, toimitusmaksua ei palauteta. Huom! Interflora tilauksissa otettava huomioon, että joillekin
paikkakunnille lisätään erillinen toimituslisä.

Jos vastaanottaja ei ole kotona, kukkalähetys jätetään oven taakse sään sen salliessa. Muussa tapauksessa yritämme tavoittaa vastaanottajan sopiaksemme toisen vientiajan tai noudon myymälästämme.

Vientiä tiettynä kellonaikana emme välttämättä pysty toteuttamaan. Jos kyseessä on erikoistilaus tai toivottu kellonaika, sovi ne aina etukäteen kanssamme.

Huomioithan, että valikoimamme muuttuu jatkuvasti vuodenaikojen mukaan, joten kaikkia kukkia ei ole jatkuvasti saatavilla. Toimitamme tilattua kukkaa, siihen annettua vaihtoehtoa tai sitä lähinnä vastaavaa. Suuremmissa muutoksissa olemme aina ensin yhteydessä tilaajaan.​

Vaikka tarjontamme on tuoretta ja laadukasta, on muistettava, että toimimme kuitenkin elävän kukan kanssa. Siksi on tärkeää, että saamme palautetta, mikäli kukkien kesto ei ole toivotunlainen. Näin voimme aina selvittää myös puutarhojen ja tukkureiden kanssa ongelmat.

Jos kukkien laadussa tai tilauksen sisällössä on aihetta valitukseen, hyvitämme tapahtuneen uusilla kukilla.

Valitus on tehtävä heti kukkien saamisesta esittämällä toimitetut kukat myymälässämme tai lähettämällä niistä valokuva sähköpostiimme.​

Lahjakortti