Parolantien Kukka & Hautaus

TILAAMINEN

1. VERKKOKAUPASTA: Näin voit lähettää kukat suoraan toivomaasi osoitteeseen tai tilata valmiiksi ja noutaa itse myymälästämme juuri sinulle parhaiten sopivana ajankohtaja. Verkkokaupassamme voit maksaa tilauksen pankki/luottokortilla tai verkkopankkitunnuksilla.

2. SÄHKÖPOSTILLA TAI PUHELIMITSE: Näin kukat ovat noudettavissa myymälästämme toivomanasi ajankohtana. Mikäli kuljetamme kukat perille, on tilaus maksettava ennen toimitusta joko myymälässämme tai suoraan
Osuuspankin tilille FI 53 5680 0020 2511 75.

(Huomioithan maksun saapumisen kestossa muutaman pankkipäivän!). Sähköpostitilauksiin lähetämme aina vahvistusviestin että tilaus on vastaanotettu. Yritysasiakkaille lähetämme laskun, johon lisäämme 4€ laskutuslisän. Suosimme verkkolaskutusta!

TOIMITUS

Toimitamme kukkatervehdyksen puolestasi. Kuljetamme kukkia Hämeenlinnaan sekä lähiympäristöön. Kuljetushinnat määräytyvät postinumeron mukaan, pienin kuljetusmaksu on 9€.

Arkisin saman päivän kuljetuksiin on tilaus jätettävä klo 15.00 mennessä, lauantain kuljetuksiin on tilaus jätettävä klo 11.00 mennessä. Sunnuntaisin meillä ei ole kotiinkuljetusta.

HUOM! Poikkeuksena äitienpäivä ja mahdollisesti pyhäpäivään sijoittuva ystävän- tai naistenpäivä.

Kuulumme myös kansainväliseen Interflora-ketjuun ja välitämme näin kukkia halki Suomen sekä ympäri maailmaa. Interflora välitysmaksu on 18€. Ulkomaille lähtevät tilaukset on tehtävä vähintään kaksi päivää ennen toimitusta.

ASIAKKAAN VASTUU

Asiakas vastaa aina toimitustiedoista. Mikäli tilausta ei voida viedä perille virheellisen osoitteen vuoksi, toimitusmaksua ei palauteta. Huom! Interflora tilauksissa otettava huomioon, että joillekin paikkakunnille lisätään erillinen toimituslisä.

Jos vastaanottaja ei ole kotona, kukkalähetys jätetään oven taakse sään sen salliessa. Muussa tapauksessa yritämme tavoittaa vastaanottajan sopiaksemme toisen vientiajan tai noudon myymälästämme.

Vientiä tiettynä kellonaikana emme välttämättä pysty toteuttamaan. Jos kyseessä on erikoistilaus tai toivottu kellonaika, sovi ne etukäteen kanssamme.

Huomioithan, että valikoimamme muuttuu jatkuvasti vuodenaikojen mukaan, joten kaikkia kukkia ei ole jatkuvasti saatavilla. Toimitamme tilattua kukkaa, siihen annettua vaihtoehtoa tai sitä lähinnä vastaavaa. Suuremmissa muutoksissa olemme aina ensin yhteydessä tilaajaan.

REKLAMAATIOT

Vaikka tarjontamme on tuoretta ja laadukasta, on muistettava, että toimimme kuitenkin elävän kukan kanssa. Siksi on tärkeää, että saamme palautetta, mikäli kukkien kesto ei ole toivotunlainen. Näin voimme aina selvittää myös puutarhojen ja tukkureiden kanssa ongelmat.

Jos kukkien laadussa tai tilauksen sisällössä on aihetta valitukseen, hyvitämme tapahtuneen uusilla kukilla.

Valitus on tehtävä heti kukkien saamisesta esittämällä toimitetut kukat myymälässämme tai lähettämällä niistä valokuva sähköpostiimme.