Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2023 alkaen.
Verkkokauppa
Parolantien Kukkapalvelu Oy
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
MaksupalvelutarjoajaMaksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys myymäläämme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
sähköpostitse: asiakaspalvelu@parolantienkukkapalvelu.fi
puhelimitse: 03-675 6872
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät kuljetuskulut. Esitämme ostoskorissa tulevien kuljetuskulujen hinnan, joka määräytyy kukkalähetyksen saajan postinumeron mukaan. Kuljetamme kukkia Hämeenlinnaan sekä lähiympäristöön.
Toimitusaika
Arkisin saman päivän kuljetuksiin, on tilaus jätettävä klo 15.00 mennessä. Lauantain kuljetuksiin on tilaus jätettävä klo 11.00 mennessä. Sunnuntaisin meillä ei ole kotiinkuljetusta.
HUOM! Poikkeuksena äitienpäivä, isänpäivä ja mahdollisesti pyhäpäivään sijoittuva ystävä- tai naistenpäivä.
Mikäli tilauksessa aikaraja on ylittynyt tai kuljetusta on toivottu pyhäpäivälle, toimitamme kukan perille aina seuraavana arkipäivänä.
Tilauksen peruutus
Asiakkaalla on oikeus perua kauppa 14 päivän sisällä, mikäli alla olevat kohdat eivät ole täyttyneet:
1. kukkalähetystä ei ole vielä toimitettu tilauksessa mainitulle vastaanottajalle
2. hautavihkoa ei ole vielä sidottu
Mikäli kukkatilauksen yhteydessä ostettu kortti on jo kirjoitettu, pidätämme kortin hinnan.
Verkkokauppatilauksen peruuttamisessa tarjoamme kaksi vaihtoehtoa:
1. Kirjoitamme koko tilauksen loppusummalle lahjakortin myymäläämme.
2. Palautamme rahat tilaajan tilille, jolloin pidätämme 5€:n käsittelymaksun.
Verkkokauppatilauksen peruuttamisesta on oltava yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostitse. Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
sähköpostitse: asiakaspalvelu@parolantienkukkapalvelu.fi
puhelimitse: 03-675 6872
Tilaajan vastuu
Asiakas vastaa aina toimitustiedoista. Mikäli tilausta ei voida viedä perille virheellisen osoitteen vuoksi, toimitusmaksua ei palauteta.
Jos vastaanottaja ei ole kotona, kukkalähetys jätetään oven taakse sään sen salliessa. Muussa tapauksessa yritämme tavoittaa vastaanottajan sopiaksemme toisen vientiajan tai noudon myymälästämme.
Vientiä tiettynä kellonaikana emme välttämättä pysty toteuttamaan. Jos kyseessä on erikoistilaus tai toivottu kellonaika, sovi ne aina etukäteen kanssamme.
Huomioithan, että valikoimamme muuttuu jatkuvasti vuodenaikojen mukaan, joten kaikkia kukkia ei ole jatkuvasti saatavilla. Toimitamme tilattua kukkaa, siihen annettua vaihtoehtoa tai sitä lähinnä vastaavaa. Suuremmissa muutoksissa olemme aina ensin yhteydessä tilaajaan.
Reklamaatio
Vaikka tarjontamme on tuoretta ja laadukasta, on muistettava, että toimimme kuitenkin elävän kukan kanssa. Siksi on tärkeää, että saamme palautetta, mikäli kukkien kesto ei ole toivotunlainen. Näin voimme aina selvittää myös puutarhojen ja tukkureiden kanssa ongelmat.
Jos kukkien laadussa tai tilauksen sisällössä on aihetta valitukseen, hyvitämme tapahtuneen uusilla kukilla.
Valitus on tehtävä heti kukkien saamisesta esittämällä toimitetut kukat myymälässämme tai lähettämällä niistä valokuva sähköpostiimme.