Jaa kukkaloistosi #parolantienkukkapalvelu ja tägää @kukkapalvelu

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2023 alkaen.

Verkkokauppa

Parolantien Kukkapalvelu Oy

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail Oyj, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oy (Paytrail Oyj Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Parolantien Kukkapalvelu Oy:n yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys myymäläämme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

sähköpostitse: asiakaspalvelu@parolantienkukkapalvelu.fi

puhelimitse: 03-675 6872

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät kuljetuskulut. Esitämme ostoskorissa tulevien kuljetuskulujen hinnan, joka määräytyy kukkalähetyksen saajan postinumeron mukaan. Kuljetamme kukkia Hämeenlinnaan sekä lähiympäristöön. 

Toimitusaika

Arkisin saman päivän kuljetuksiin, on tilaus jätettävä klo 15.00 mennessä. Lauantain kuljetuksiin on tilaus jätettävä klo 11.00 mennessä. Sunnuntaisin meillä ei ole kotiinkuljetusta.

HUOM! Poikkeuksena äitienpäivä ja mahdollisesti pyhäpäivään sijoittuva ystävä- tai naistenpäivä.

Mikäli tilauksessa aikaraja on ylittynyt tai kuljetusta on toivottu pyhäpäivälle, toimitamme kukan perille aina seuraavana arkipäivänä.

Tilaajan vastuu

Asiakas vastaa aina toimitustiedoista. Mikäli tilausta ei voida viedä perille virheellisen osoitteen vuoksi, toimitusmaksua ei palauteta.
Huom! Interflora tilauksissa otettava huomioon, että joillekin paikkakunnille lisätään erillinen toimituslisä.

Josvastaanottaja ei ole kotona, kukkalähetys jätetään oven taakse sään sen salliessa. Muussa tapauksessa yritämme tavoittaa vastaanottajan
sopiaksemme toisen vientiajan tai noudon myymälästämme.

Vientiä  tiettynä kellonaikana emme välttämättä pysty toteuttamaan. Jos kyseessä on erikoistilaus tai toivottu kellonaika, sovi ne aina etukäteen
kanssamme.

Huomioithan, että valikoimamme muuttuu jatkuvasti vuodenaikojen mukaan, joten kaikkia kukkia ei ole jatkuvasti saatavilla. Toimitamme tilattua kukkaa, siihen annettua vaihtoehtoa tai sitä lähinnä vastaavaa. Suuremmissa muutoksissa olemme aina ensin yhteydessä tilaajaan.​

Reklamaatio

Vaikka tarjontamme on tuoretta ja laadukasta, on muistettava, että toimimme kuitenkin elävän kukan kanssa. Siksi on tärkeää, että saamme
palautetta, mikäli kukkien kesto ei ole toivotunlainen. Näin voimme aina selvittää myös puutarhojen ja tukkureiden kanssa ongelmat.

Jos kukkien laadussa tai tilauksen sisällössä on aihetta valitukseen, hyvitämme tapahtuneen uusilla kukilla.

Valitus on tehtävä heti kukkien saamisesta esittämällä toimitetut kukat myymälässämme tai lähettämällä niistä valokuva sähköpostiimme.​

Lahjakortti